Informasjon om refusjon for konserter og arrangementer som er utsatt på grunn av koronapandemien

Folken.no
28/04/2020

Her kommer informasjon om hvordan du går frem hvis du ønsker refusjon for billettkjøp til arrangementer som er utsatt på grunn av koronapandemien.

Alle billettkjøpere vil også få tilsendt mail fra oss på adressen brukt ved kjøpet. Sjekk også spam-/søppelpostmappen, hvis du ikke finner mailen fra oss.

Du har tre valg:

Du kan bruke billettene dine på den nye datoen.
Du bør da gå inn på Linticket og ta ut billetten igjen med oppdatert info, dato, tidspunkt. Bruk lenken her.

Du kan få refundert kjøpet.
Ta kontakt på mail – pr@folken.no – og be om refusjon. Vi trenger mailadressen du brukte når du kjøpte billettene og et kontonummer vi kan overføre pengene til. I henhold til almindelige kjøpsbetinger refunderes billettavgiften på 25,- NOK per billett ikke. Fristen for å be om refusjon er den 25. mai 2020 kl 12.00.

Du kan omgjøre kjøpet til et gavekort du kan bruke senere.
Ta kontakt på mail – pr@folken.no – og gi oss beskjed om at du ønsker å omgjøre beløpet du har brukt til et gavekort. Gavekortet kan brukes som hel eller delvis betaling av billetter til et annet arrangement på Folken og vil være gyldig i et år. Vi trenger mailadressen du brukte når du kjøpte billettene. Fristen for å be om å få omgjort kjøpet til gavekort er den 25. mai 2020 kl 12.00.

Har du andre spørsmål angående utsatte eller avlyste arrangementer er det bare å ta kontakt med oss på pr@folken.no. Noe ventetid kan forekomme, men vi skal prøve å svare så raskt vi klarer.

Vi takker for tålmodigheten publikum har vist i denne krevende tiden!